Lugn och ro

Ja, det är väl vad man kan kalla det. Jag trodde Sunny skulle bli uttråkad när grabbarna är borta men det verkar inte så. Hon är ju busig emellanåt men inte så mycket ändå. Nu när jag har vitpepprat på sådant hon inte ska hålla på med är det ganska lugnt. Jag testade på nya tapeten i arbetsrummet. Alldeles bredvid garderoben har både hon och Kisse klöst tapet. Nu är ju inte den nya tapeten trasig men hon kommer väl ihåg hur kul hon haft där. :-/ Hur som helst verkar vitpeppar funka även där.

Nätterna har varit otroligt lugna. Jag fick sovmorgon till kl. 9 i morse och då vaknade jag av mig själv! Sunny har mest legat och sovit, när hon varit vaken i sängen har hon bara legat och kurrat. Undrar om hon tycker att det är skönt när det är lite tystare här? Jag har t.o.m. haft igång radion, vilket jag inte brukar. Det brukar alltid låta här och eftersom det alltid pratas på jobbet tycker jag det är skönt om det är tyst här hemma. Nu har det snarare blivit lite för tyst. :-)

Om ett tag ska jag lämna lilla gumman ensam hemma. Jag ska ut och äta med två kompisar, det blir en lunch-middagskombination. Innan dess ska jag försöka få tag i överkast, gardiner och en matta. Mattan ska jag ha i arbetsrummet, stolen är en med hjul och jag tänkte vara lite rädd om nya golvet där. I kväll ska jag och Sunny se film, läs: jag ser film, Sunny ligger i mitt knä - mys! Jag åkte och hyrde några filmer efter jag lämnade av familjen på flyget. Jag såg den första i torsdags, "Bridesmaides", den var riktigt rolig. I kväll blir det "Bad teacher", har hört att den ska vara bra. Den tredje, "Smurfarna", blir det när familjen kommit hem.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej, hoppas att påsken har varit skön. Jag skulle gå in på din blogg via länken som du hade när du hade skrivit en kommentar till mig senast. Men då berättade de att sidan hade upphört så jag kunde inte skriva något som jag hade hoppats. Har du bytt blogg, eller vet du vad det kan vara för fel?. Kram från Annika.

2012-04-09 @ 17:28:00
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej, hoppas att påsken varit skön. Var ledig förra veckan, ha det bra. mvh annika.

2012-04-09 @ 17:48:39
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0