Lite bilder och annat

Nu är datakabeln återfunnen, har stuvat in så mycket i garaget så det tog lite tid att hitta. Upptäckte när vi tömde rummet att jag har mer grejer än jag visste. Renoveringen är spännande tycker Sunny. Givetvis vill hon vara i de rum hon inte får vara i. Det är ju så roliga saker där, plast, tapetbitar och annat. :)

Jag vägde henne i kväll, nu stannade vågen på 2695 gram. Jag tycker att hon har blivit stor! Smidigare och smidigare blir hon, det är inga problem längre för henne att hoppa upp på diskbänken. Hon gör nya försök hela tiden att hoppa högre och högre. Hon stötte på patrull i går kväll när hon försökte hoppa upp i en bokhylla full med pärmar, hon rasade ner på golvet igen.

Skönt att sova i kökssoffan.

Hmm, får man verkligen ligga på dekoderdosan?

"Tänk om jag fick klättra här!"

Favoritleksaken. Det är den här pinnen hon brukar ta loss när vi säger "Varsågod".


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Så himla stor hon har hunnit bli o vilken bra vikt hon har kommit upp i också. Så kul att få följa med och höra om Sunnys äventyr. ;) Hälsa familjen och ge Sunny en stor puss. ♥ kram

2012-03-27 @ 23:47:14
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Susanne

Vilken stilig tjej! det syns att Yin och hon är syskon, men Sunny är ljusare. Ni verkar ha lika trevligt med er Kisse som vi har med vår ;)

Ha det så bra!!

2012-04-05 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0