Tre månader

I går blev Sunny tre månader. Jag blir nästan trött av att titta på henne när hon busar. Rätt vad det är stannar hon av och går och lägger sig. Nu har hon varit hos oss i fem dagar och blivit väldigt hemmastadd. På dagarna är vi vuxna på jobbet och barnen i skolan. Inget har gått sönder (än så länge), jag tror hon sover större delen av tiden. Pojkarna säger att hon varit på bushumör när de kommit hem.

I går vägde jag henne, 1819 gram väger hon nu. I och med det har hon gått upp ett knappt hekto (99 gram) sedan i torsdags. Hon äter bra och verkar gilla mat. Varje morgon har hon väckt mig genom att attackera mina fötter. Som tur är har de varit under täcket. :-)

Bilder på henne kommer att komma upp, har inte riktigt hunnit med då det varit en del att göra på kvällarna.


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad kul att hon äter så bra. När man är ensam kan det ju ibland bli att man blir kräsen eftersom det bara en katt som äter. :) Ser fram emot att få se flera bilder på fina Sunny, som ju är lite mer stillsam än syrran Yin. ;) kram

2012-02-22 @ 23:22:33
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0