Lite körigt

Full fart hela tiden. Speciellt nu när J och hans klass gått och vunnit Schack-4:an i Umeå! Insamling till SM-final i Västerås pågår för fullt. I eftermiddag ska J och hans klasskompis sälja varmkorv utanför Coop på Grisbacka. Själv ska jag vara assisterande korvförsäljare. I morgon spelar M fotbollsmatch inne i stan och självklart följer jag med dit. Hoppas vädret håller i sig, både i dag och i morgon.

Just nu är det väldigt lugnt här. Båda killarna sover fortfarande, snart dags för väckning. Sunny ligger och sover, helt utpumpad. Man blir väl det om man klättrar mycket, upp och ner för klösträdet under en längre tid. Hon får sådana il emellanåt men det blir mer sällan nu.

Vi fick besök i torsdags av ett par personer. De är pälsdjursallergiker och ville träffa Sunny. Hoppas att allt går bra och det till slut blir ett kattungeköp! :-) Vi var ju i samma situation för ett tag sedan och det var så roligt att åka runt och få träffa en massa katter. Det är så mycket värt att få göra det så det var ingen funderation alls när jag fick frågan om att ta emot besök. Det är bara roligt att få hjälpa till.

Bäst att ta igen sig efter klösträdsracet.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Oj, vad Sunny är lik mamma Marussia här! :D



Vad snällt att ni kunde ta emot testbesökarna o vad roligt att det gick bra för dom.



Stort grattis till att J o co går till finalen. Nu hoppas jag att det går lika bra där som det i Umeå. :)



Stor kram o pussa Sunny. Jag ska försöka höra av mig snart o komma o hälsa på eran stora tjej. :) kram

2012-05-19 @ 09:49:35
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Marie

Hej,

Hittat hit via Gunilla S*Deltas sida. Roligt att se vackra Sunny igen. Och jisses vad hon vuxit :) Superfin tjej, och skönt att kasteringen gick bra.



Ha det gott

Hälsningar

Marie

2012-05-23 @ 20:28:18
URL: http://blogg.sessans.com/
Postat av: Annika

Hej, hoppas att du mår bra. Här är det soligt, och jag har semester den här veckan. Kram från Annika.

2012-05-30 @ 07:53:06
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0