Nytt år

Ja, så blev det nytt år. Jag hoppas verkligen att det nya året blir bättre än det förra. Det är klart att det fanns väldigt mycket positivt som hände, vi fick ju t.ex. världens finaste katt! :-) Men på sensommaren drabbades jag och mina närmaste av en oerhört stor förlust, min pappa gick bort. Jag var på hans grav i går, det var hans födelsedag. Det kändes bara så overkligt och konstigt att inte åka hem till han och mamma och fira honom. :-(
 
Något som jag nämnt tidigare är att tiden verkligen springer iväg, nu är det snart mitten av januari. Jag har tagit mig i kragen och köpt en ny kamera. Den tidigare var bra men det gick bara att använda batterier som inte är uppladdningsbara. Hade vi satt in vanliga batterier höll dem för 2-3 kort annars fick vi köpa den dyrare sorten, fyra st. för 90:-. Den jag köpt nu är liten och smidig och har uppladdningsbara batterier. Sunny verkligen hatar kamerablixtrar och det har varit svårt att ta bilder på henne utan blixt. Nu har jag testat den lite och det blir faktiskt rätt hyggliga bilder utan blixt. Det kommer några kort här:
 
Sover som vanligt på kökssoffan. Inser att vi borde byta tyg...
 
Nya favoritstället, yngste sonens säng. Han reagerar aldrig på henne, tur!
 
De två sista bilderna är tagna utan blixt.
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Förstår att det ska varit jobbigt att fara till graven. *kram*

Den nya kameran verkar ju väldigt bra och fin, det blir fina kort på Sunny. Hon är nog sin mors dotter, undviker allt vad kamera heter. ;) Sunny är betydligt större än sin mamma. Tom Ella har nu gått om Marussia!

Blir så glad när jag läser att det går så bra med sonen och allergin. Men ni gjorde ett klokt val som kastrerade Sunny så tidigt. Hälsa alla och ge Sunny en stor puss. *kram*

2013-01-13 @ 14:14:22
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0