Första natten

Nu är vi inne på dag två och jag känner mig lite som jag gjorde när pojkarna var små bebisar. Sunny ligger mest bakom/under soffan i vardagsrummet nu och när vi gick och lade oss blev hon lite orolig. Dörren till vårt rum har stått öppen men hon har inte velat komma in. Jag har varit vaken en del i natt och det känns nu i dag. Sovmorgon fick jag då M steg upp redan kl. 05:30, han ville vara med "lillasyster".

Annars har hon både ätit, druckit och avlagt besök i kattlådan, det ser jag som ett gott tecken. Hon tillbringar den mesta tiden bakom just soffan men det lär väl släppa.

M fick igång henne genom en massa bus. Hon t.o.m. trängde sig under hans knä och låg där en stund. När M gick iväg gick hon genast och gömde sig igen. Han kom tillbaka till vardagsrummet och hon kom fram igen. De här två verkar fungera bra ihop.

Jag försökte ta lite bilder på henne men det tyckte inte hon, precis när jag knäppte vände hon bort huvudet eller tog ett skutt iväg från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0