God fortsättning!

Julen kom och gick. Tyvärr blev inte julen så vit som jag hade hoppats på men lite snö fick vi. Det började regna på julafton så nu har vi ömsom is, ömsom grönt på gräsmattan.Sunny mår bra men jag tror att hon saknar alla små och delikata fåglar och smågnagare. Vi har, som i fjol, ingen julgran. Jag känner inte för att ha någon kattdekoration... Nästa år kanske det blir av, Sunny har lugnat ner sig väldigt mycket.Jag sitter just nu med en av julklapparna, en surfplatta. Det går inget vidare att lägga till bilder så jag får nog starta upp datorn. Det får bli i ett senare inlägg. Det värsta är väl att jag är helkass på att blogga! Det är ju inte varje dag det blir ett nytt inlägg precis...Jag jobbar på måndag men sedan blir det en veckas ledighet. Vi ska försöka hinna med ett besök hos Sunnys uppfödare. Då blir det till att snusa på små bebisar. Risken är väl att vi kommer att vilja ta med oss (minst) en kattunge hem. Sunny har fått fyra småsyskon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0